| Er meint das:
 [Powerups]
 Armor=10,ARMOR,yes,1.5              ; armor of nearby objects increased (armor multiplier);gs Think of max strength being multiplied by this (in reality, damage is divided by this since you can't change the max in Type)
 Firepower=10,FIREPOWR,yes,2.0       ; firepower of nearby objects increased (firepower multiplier)
 HealBase=10,HEALALL,yes              ; all buildings to full strength
 Money=20,MONEY,yes,2000             ; a chunk o' cash (maximum cash)
 Reveal=10,REVEAL,yes                 ; reveal entire radar map
 Speed=10,SPEED,yes,1.2              ; speed of nearby objects increased (speed multiplier)
 Veteran=20,VETERAN,yes,1             ; veteran upgrade (levels to upgrade)
 Unit=20,<none>,no                  ; vehicle
 
 Invulnerability=0,ARMOR,yes,1.0     ; invulnerability (duration in minutes)
 IonStorm=0,<none>,yes               ; initiate ion storm
 Gas=0,<none>,yes,100                ; tiberium gas (damage for each gas cloud)
 Tiberium=0,<none>,no               ; tiberium patch
 Pod=0,<none>,no                    ; drop pod special
 Cloak=0,CLOAK,yes                   ; enable cloaking on nearby objects
 Darkness=0,SHROUDX,yes              ; cloak entire radar map
 Explosion=0,<none>,yes,500          ; high explosive baddie (damage per explosion)
 ICBM=0,CHEMISLE,yes                 ; nuke missile one time shot
 Napalm=0,<none>,no,600             ; fire explosion baddie (damage)
 Squad=0,<none>,no
 
 
 Es ist aber nicht richtig das man alles zu 0 einstellen kann die Gesamtwahrscheinlichkeit soll immer 110 betragen. Es gibt sonst manchmal Abstürze.
 Hier könnte man aber immer eins auf 110 stellen was den Ablauf der Karte nicht stört.
 Aber wie schon geschrieben ist nicht so wichtig, kannst ja dazu angeben das man mit Kisten aus spielen soll.
 |