|
|
||||
|
||||
|
yuris rache
wer het luscht wieder mau yuris rache szogge? game sit 3täg wider und es macht volle laune... sind aber alles noobs ^^
game mit e kolleg zame und wird mi freue e swizzler oder wowler zgseh... |
|
|
||||
|
||||
|
Hmm..wieso eigentlich nöd...das wär sicher geil ma widder e rundi yuri z'zocke..^^. Has game zwar nüme installiert aber machi bi Glägeheit.
Uf was füremene Server zockeder? PS: Ich han dich glaubs im MSN..ich quatsch dich ma ah wänni Zit für Yuri han. (nächscht Wuche Ferie!!! )
|
||||
|
||||
|
Naja ufem WOL isch es schwer, aber gaht scho
Nur nöd nach einmaligem nöd druf cho grad ufgeh ^^. Schuscht gits halt no de Xwis. |
|
|
||||
|
||||
|
also han gege oktron zockt und vo german figth killers oder wie die heisse.. mafiosi5 unsw... no nettes spiel ka..
|
|
|
||||
|
||||
|
sry, Yuri is dead - sogar Generals - ich spiele nur ZH
![]() (gestern Abend ging meine Siegesserie von 18 dahin, und das gegen einen Tank-General! - muss wieder mehr üben!!!) |
|
|
||||
|
||||
|
hm... villeicht soll ich auch wider mal zh zoggen um rap einbisschen feuer unter arsch zu machen so das er doch wider zur yuri zurück kehrt...
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Zitat:
Ich war auch Online und quälte mich mit irgendwelchen Noobs gegen eingespielte Teams ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
hatte nur 20 Minuten Zeit (reicht gewöhnlich für 2 QMs, aber nicht für 2 vs 2) SORRY! evt. heute, ich melde mich!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Dann verzeih ich Dir nochmals
Wär heut also auch für ein paar Games zu haben ![]() Sorry für OT |
|
|
||||
|
||||
|
i würd ufäm xwis zoggä will er nöd laggt und noobs findisch eigentlich gar nöd ... und ä ladder vo goht hets au ..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ich hab im Moment riesig Bock auf Yuri..hätte jemand Lust auf ne Runde YR?...(am besten noch heute
)Server is mir egal...xvis kenn ich zwar net aber hab viel positives davon gehört. Also...wen darf ich mit Black Eagles oder Magnetrons nerven? ![]()