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Vollständige Version anzeigen : Balance Mod 0.7 Announcement


MrYuRi
11-03-2005, 00:18
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Hi all

Nachdem EA vor etwas mehr als einer Woche den 1.3 Patch released hat, der im großen und ganzen fast alle Änderungen des ACETON Balance Mods 0.6 enthielt, haben wir nun beschlossen das Projekt ACETON Balance Mod trotzdem fortzuführen.

In der absofort aktuellen Balance Mod 0.7 Version haben wir vorerst keine neuen Änderungen an der Balance vorgenommen, sondern uns ersteinmal darauf beschränkt den GLA Arbeiter Bug zu beheben und unsere Map Änderungen einzubauen, die von EA beim 1.3 Patch leider nicht berücksichtigt wurden.

Der neue Balance Mod 0.7 basiert nun vollständig auf den Änderungen von EA 1.3, sprich Balance Änderungen die EA aus dem Balance Mod 0.6 in 1.3 nicht übernommen hatt sind in 0.7 nun auch nicht enthalten. Wir behalten uns für zukünftige Versionen aber vor Änderungen an der Balance vorzunehmen.

Der ACETON Balance Mod 0.7 wird automatisch beim starten des Games über ACETON heruntergeladen. Hierfür muss allerdings natürlich auch das Balance Mod Modul genutzt werden.

Den ACETON Download + eine ausführliche Hilfe gibt es hier:
http://aceton.kuhlsolutions.de


Changes from EA 1.3 to Balance Mod 0.7

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Lobbys

- Mod Map-Lobby renamed to Aceton

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Bugfixes

- Fixed the GLA worker bug. GLA workers drop the supply boxes correct now.

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Added maps from Generals

Scorched Earth :
- removed and replaced buggy towers
- replaced the small lake with a repair bay and two small ponds
- removed optical errors

Armored Fury :
- start position and first supply slightly moved in distance
- altered direction of supply (longer side facing toward headquarter)

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Map-Changes

Alpine Assault:
- The second, lower civil vehicle was removed (Now each player has only 1 civil vehicle)
- All 4 bunkers can now be cleared by a dragon-tank without problems.

Bombardment Beach:
- smoothened the terrain (air perspective) in front of the boxes at the ravine
- adjusted the path to the center boxes at the ravine
- adjusted the path to the far left supply

Final Crusade :
- slightly smoothened the terrain at the bottom right supply
- both oil derricks in the left corner were slightly moved to the right

Flash Fire:
- Each starting position now has his own supply piles and his own Oil Derrick

North America:
- The right Island cannot be built on anymore
- The UN money-boxes have been removed

Sand Serpent:
- On the upper path through the river 2 supply-piles were added

Seaside Mutiny :
- adjusted the paths to the three oil derricks (same patch for all players)
- adjusted supply boxes in the middle

Tournament Desert:
- While occupying civil bunkers it often came to problems. For example infantry just stopped instead of occupying the bunker. This bug is now fixed.

Tournament Plains:
- The left starting position has been levelled (Before you were able to see the terrain through the HQ)